czwartek, 22 maja 2008

Słów kilka o sobotniej zabawie.
Na marsz przybyłem z kamerką, zmontowany materiał właśnie się wrzuciłem w niniejszym poście.
Ale spróbuje zrecenzować marsz. Zacznę od tego że ja osobiście w przeciwieństwie do nie których ludzi - ja nie uważam że marihuana jest nie szkodliwa. Paliłem kiedyś długo zioło i mam doświadczenie z narkotykami. Przyszedłem tam głównie aby nagrać swój reportaż wideo bo lubię to robić - to przede wszystkim a po drugie chciałem wyrazić poparcie ponieważ nawet jeśli nie jest to pełny liberalizm taki jaki o którym mówiłem w tym filmie. To już jest zawsze jakiś mały kroczek. Szczególnie utkwiło mi w pamięci zdanie jednego z przechodniów(jest na filmie) "...to jest przyszłość Unii Europejskiej..." A to ciekawe ;). Nie popieram narkotyków i ich nie chce promować, promuje wolność którą policja i politycy mi i nam zabierają dla "niby" naszego dobra. A konkretnie wolność jednostki o samodecydowaniu. To znaczy że jeśli chcę się _truć_ świństwem jakim są narkotykami (a nie chcę już!) to powinienem mieć do tego prawo. Tak samo jak nikt nie powinien mnie zmuszać do żadnych ubezpieczeń np. emerytalnych! Ale zboczyłem z tematu. Było dużo ludzi kilkaset na pewno może nawet tysiące, szczególnie młodych.
Strasznie mi się podobało że wszyscy razem szli ze sobą w zgodzie dres obok anarchisty, grubi, chudzi, w dredach, typy obstrzyżone na łyso z browarem w ręku, dresy a nawet sympatycy UPR - ogólnie wszyscy razem zjednoczeni w jednym wspólnym celu. Wszyscy razem przeciwko policji i władzy a konkretnie politykom i wszelkiej maści decydentom, dlatego marsz skończył się symbolicznie pod sejmem RP gdzie BTW czekał na nas NOP... dlaczego?
http://www.nacjonalista.pl/wiadomosci.php?id=4435&licz=1
http://forum.nacjonalista.pl/viewtopic.php?t=2338&postdays=0&postorder=asc&start=0
Ze znanych osób widzieliśmy WSZ a z mediów TVN, Superstację i 4FUN TV, niestety pomimo ilości kamer i mediów nasz marsz został kolokwialnie mówiąc pominięty przez media - pojawiły się tylko krótkie wzmianki w niektórych stacjach i to poza tzw. prime-time'mem.
Podczas wyjazdu na imprezę już w pociągu napotkałem ludzi którzy wybierali się na marz - cały przedział palił marihuanę(pierwszy raz z czymś takim się spotkałem) w tym także ja, dlatego ten reportaż nie wyszedł tak jak powinien...

Część 1/4

Część 2/4

Część 3/4

Część 4/4

Niedługo spróbuję wgrać ten film aby można go było odtworzyć w wyższej jakości, niestety i na szczęście handluje w sklepie i mam trochę mniej czasu. Ale jutro już piątek ^^
PS. Do mojego bloga dołączyło 2 nowych autorów, jeden to Sebuś którego już za pewne znacie z filmów z nim które publikowałem na blogu. Razem z nim pojechałem właśnie na marsz.

Notka prawna

Przesyłając komentarz na niniejszy blog - godzisz się tym samym na udostępnienie go na licencji Public Domain, dlatego też komentarze użytkowników bloga dostępne są na licencji Public Domain, w przeciwieństwie do treści publikowanych przez właściciela bloga.
Rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie jakichkolwiek treści a w szczególności: obrazów, zdjęć, filmów, grafik, postów, tekstów opublikowanych przez właściciela bloga i hostowanym na blogu oraz serwerach ściśle z nim związanych np. GoogleVideo-jest dozwolone wyłącznie za wyraźną pisemną zgodą właściciela.
Zastrzegam sobie prawo do nie publikowania bądź możliwie jak najszybszego usunięcia lub modyfikacji komentarza lub posta jeśli mi się on nie przypodoba(wyłącznie z powodu mojego kaprysu).
Właścicielem bloga jest Piotrek Z.
Blog hostowany jest na serwerach Google Inc. w stanie Kalifornia(USA). Treści bloga chronione są przez wewnętrzne zasady korporacji Google, pierwszą poprawkę do Konstytucji U.S. oraz Art. 54 Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej.
Część tego co zawarte na blogu to zwykłe kłamstwo.

By sending a comment to currently viewed by you blog you agree that you publish it using a Public Domain license, therefore all of the comments of any user of currently viewed by you blog are available using a Public Domain license, in correspondence with materials published by the owner of currently viewed by you blog. Distribution of any content in any form, including pictures, movies, graphics, posts, messages published by the blog owner and hosted on currently viewed by you blog and servers associated with it like Google Video is permitted only after signing a written agreement with the owner of currently viewed by you blog. I (the owner) reserve right to decline publishing or fast as I can removal of or modification of a comment or post if it doesn't look good to me, according to my whim only. The owner of this blog is Piotrek Z. Blog is hosted on servers of Google Incorporated based in California (USA). Contents of this blog is protected by internal rules of the Google corporation, First Commandment to the United States Constitution and article number 54 of Constitution of the Republic of Poland. Parts of the content contained on this blog are simply lies(fake).