poniedziałek, 5 maja 2008

On Salvia Trip 10x:

My trip on salvia...
haha I remember everything being relatively normal after I picked up that blanket.
it's hard to explain exactly what I saw, but I sort of felt like I was a part of something bigger, and I was being pushed into another dimension, piece by piece. it was all very dream-like.
I think I might have also seen Mickey Mouse at one point.
Note: Salvia is a very, very powerful, legal hallucinogenic. Please smoke responsibly.
If it is your first time smoking, you should have a trustworthy friend there to look after you, do not smoke alone as demonstrated in the video.
-poppytoads
Moje tłumaczenie:
"Mój trip na Proroczej Szałwi... hahaha pamiętam wszystko ale to trudno dokładnie wytłumaczyć co ja widziałam. Miałam wrażenie że byłam częścią czegoś wiekszego, i zostałam przenoszona kawałek po kawałku do innego wymiaru. To było jak mocny sen.
Myśle że ja mogłam także zobaczyć Myszkę Mikki w jednym momencie.
Uwagi:
Slavia jest bardzo ale to bardzo mocnym legalnym halucynogenem. Jeżeli macie zamiar palić róbcie to odpowiedzialnie.
Jeżeli to jest Twój pierwszy raz z Szałwią, powinieneś mieć kogoś bliskiego koło siebie(opiekuna). Nie pal tego tak demonstracyjnie i samemu jak ja przed kamerą."

I made this video the same night I had my other trip on 10x [ciach bo martwy link] This was when I was coming down from my second trip, much later. I tried to film while I was tripping, but I ended up grabbing the camera and putting it on my bed, so it isn't really worth watching. This is me attempting to explain what happened and how I was feeling in the moment. As you can probably tell, I was still a little lost, haha. Enjoy.-poppytoads
Moje tłumaczenie:
"Nagrałam ten film tej samej nocy kiedy odleciałam na Szałwi, miałam już inne tripy na Szałwi 10x. Film nagrałam kiedy schodziłam z drugiego(następnego) tripu po szałwi dużo później. Ale wyłączyłam wtedy kamerę i położyłam się do łóżka uznając że to nie jest warte oglądania. To jest próba wyjaśnienia co się dzieje ze mną i jak się czuje w tym momencie (po tripie). Jak możecie się domyślać jestem jeszcze trochę zagubiona hahaha. Miłej zabawy"


BTW:Rozmawiałem z tą dziewczyną na prive ale z zasady nie upubliczniam prywatnych rozmów ale obiecała że wrzuci na YouTuba swój następny trip na Szalwi.
Proszę poprawcie moje błędy w tłumaczeniu.
pzdr
http://diver2.wrzuta.pl/audio/qWqZBQ3iPx/autobiografia_-_perfect

Notka prawna

Przesyłając komentarz na niniejszy blog - godzisz się tym samym na udostępnienie go na licencji Public Domain, dlatego też komentarze użytkowników bloga dostępne są na licencji Public Domain, w przeciwieństwie do treści publikowanych przez właściciela bloga.
Rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie jakichkolwiek treści a w szczególności: obrazów, zdjęć, filmów, grafik, postów, tekstów opublikowanych przez właściciela bloga i hostowanym na blogu oraz serwerach ściśle z nim związanych np. GoogleVideo-jest dozwolone wyłącznie za wyraźną pisemną zgodą właściciela.
Zastrzegam sobie prawo do nie publikowania bądź możliwie jak najszybszego usunięcia lub modyfikacji komentarza lub posta jeśli mi się on nie przypodoba(wyłącznie z powodu mojego kaprysu).
Właścicielem bloga jest Piotrek Z.
Blog hostowany jest na serwerach Google Inc. w stanie Kalifornia(USA). Treści bloga chronione są przez wewnętrzne zasady korporacji Google, pierwszą poprawkę do Konstytucji U.S. oraz Art. 54 Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej.
Część tego co zawarte na blogu to zwykłe kłamstwo.

By sending a comment to currently viewed by you blog you agree that you publish it using a Public Domain license, therefore all of the comments of any user of currently viewed by you blog are available using a Public Domain license, in correspondence with materials published by the owner of currently viewed by you blog. Distribution of any content in any form, including pictures, movies, graphics, posts, messages published by the blog owner and hosted on currently viewed by you blog and servers associated with it like Google Video is permitted only after signing a written agreement with the owner of currently viewed by you blog. I (the owner) reserve right to decline publishing or fast as I can removal of or modification of a comment or post if it doesn't look good to me, according to my whim only. The owner of this blog is Piotrek Z. Blog is hosted on servers of Google Incorporated based in California (USA). Contents of this blog is protected by internal rules of the Google corporation, First Commandment to the United States Constitution and article number 54 of Constitution of the Republic of Poland. Parts of the content contained on this blog are simply lies(fake).